1 december

Idag har jag varit LEDIG! skönt och det är jag även imorgon också :)
Har hunnit med en hel del idag, fick en sovmorgon till tio ungefär. Var ute till stallet sen till elva och red ut med carro. kul att få lite sällskap! blir ju inte så mycket sällskap annanrs när jag jobbar som jag gör på praktiken. Medans jag väntade på mamma för skjuts så han jag även att smörja lite saker, vilket inte händer allt för ofts haha!

Jag och mamma åkte ner på stan en stund sen på dagen. Vi tog en fika och så köpte jag årets första julklappar och så fick jag även ett par skor av mamma och pappa. tack! :) ett par uggs som var låga. hur sköna som helst!
Sen åkte vi hem och gjorde pannkakor och då kom syster och den lilla busen över och åt hos oss.

Nu ikväll har jag haft kvällsfodringen i stallet. Har precis duschar och diskat och nu ska jag klä min lilla mini gran och den stora till vardagrummet. Vi har alltid satt upp den stora granen tidigt hemma hos oss, inte dagen innan julafton som många andra. Dels för att då får man ju se den fina granen mer och sen kan man lägga paketen därunder allt eftersom :)

Ja det var alltså den lediga dagen. Imorgon åker jag mamma och syster till uppsala och handlar lite julkappar, mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0