12 december

dagvild??
hade skriviti föregående inläggpå rubrikerna att det hade varit den 28december haha! inte är det första gången heller, ibland skriver jag fel månad osv också så jag är inte förvånad!
Är rätt förvirrad över huvudtaget just nu så.

helgen har gått fort. igår var det fokus på luciashowen på sorf för fullt som gällde. Trots allt som hände innan så blev showen riktigt bra, vi fixade det kanon alla tjejer! blev dock lite knas när körningen inte kom när dom skulle men det gick ju bra ändå. min fina häst skötte sig också super, hon var jättefin, lugn och helt toppen!

idag tog jag en välförtjänt sovmorgon, var barnvakt i två timmar åt kevin och sen umgåtts med min syster och och vi kollade på bror när han hande handbolls match, grattis till vinsten! Vi hade sen lite söndagsmys hemma hos syster och hade fin middag och lite sånt. Har avslutat kvällen litegrann med en fika och lång pratstund hemma hos ida! mysigt vännen :)

nu ska jaglägga mig och kolla klart på beck  och sen förhoppningsvis sova!
tack för mig så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0