13 december

Ny vecka och en ny måndag. Inte långt kvar tills julafton nu... :) och bara fyra dagar kvar på praktiken!
Det är ju även lucia idag! jag älskar lucia, sångerna, när man ska ha mysigt och fika och sen har vi även en film sen pernilla var lucia när hon gick på högstadiet, jag kollar jämt på den varje år för jag tycker det är mysigt haha! sen sjunger hon ju en låt själv också och så sjunger hon fel men hon är ändå så grym att hon fortsätter och hon sjunger så himla bra. älskade syster!

Sen det här med lucia.. När vi gick i 8:an tror jag de va?! så skulle vi göra en film på svenskan. super 5:an som bestog av mig, lisa,ida, tilda och oscar tog det helseriöst och gjorde en film om legenden lucia. haha åh va kul vi hade när vi spelade in den!



Sen har ju faktiskt jag också varit med i luciatåg flera gånger, såklart när man var liten men sen i 5:an och 6:an också och ävenpå högstadiet, så jag bjuder även på några bilder från typ 5:an tror jag det är ifrån. en riktigt köttbulle var jag också dessutom haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0