16 december

mår som en påse skit ungefär. snorar, huvudvärk och ont i halsen morgon/kväll. yes!
skönt med näst sista dagen på praktiken iallafall, även om jag trivs så ska det bli skönt att denär över, så man kan få lite liv igen haha. Men en mindre rolig sak är att jag ska jobba från 13 imorgon till tolv på natten. Jag ska ju nämligen få följa med på länsdans haha! Fast det kan nog bli kul ändå, hoppas jag.

Idag har jag varit riktigt duktigt tror att jag är lite sjuuuk. Jag har bakat julgodis, slagit in julklappar och nu ska jag göra iordning mitt hår och städa undan lite på mitt rum. Sen blir det alltså praktik klockan tre.

Tack för mig för idag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0