18 december

ÅRET 2010

Under 2010 har du:
Har du pussat någon? ja
Har du varit tillsammans med någon? nej
Har du varit kär i någon? nej
Har du haft sex med någon? ja

Dina vänner under 2010..
Har en vän dött? nej!
Har en vän sökt tröst hos dig? ja
Har du sökt tröst hos en vän? ja
Har du sovit över hos en vän? ja
Har du varit kär i en vän? nej
Har du fått mer en fem nya vänner under året? nya vet jag inte, men lärt känna vissa mer iallafall.

Du under 2010..
Har du gråtit? om jag har..
Har du skrattat? självklart
Har du kissat på dig? haha nej
Har du sovit i tält? tror inte de?
Har du sovit under bar himmel? nej
Har du varit på Gröna Lund? nej faktiskt inte i år :o
Har du varit på Liseberg? nej
Har du varit på Kneipbyn? nej
Har du varit utomlands? ja, grekland
Har du varit i en annan stad? ja
Har du bott hemma? ja

När har du som mest..
Gråtit under 2010? när jag blivit besviken, sviken och ja lite sånt.  
Skrattat under 2010? typ hela tiden

Denna månad..
Har du varit kär? nej 
Har du kysst någon? ja
Har du pussat någon? ja
Har du kramat någon? ja
Har du skrattat? ja
Har du gråtit? ja
Har du varit glad? ja
Har du varit ledsen? ja

När..
Grät du senast? någon vecka sen
Skrattade du senast? idag
Duschade du senast? igår
Lyssnade du på musik senast? tidigare idag
Hade du kul senast? igår haha

Vem..
Kysste du senast? f
Kramade du senast? någon på praktiken
Pratade du i telefon med senast? syster
Fick du sms av senast? syster
Hade du tråkigt med senast? har aldrig tråkigt. nej men det vet jag inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0