18 december

DÅ VAR PRAKTIKEN AVKLARAD NURÅ.
kom hem för en halvtimme sen ungefär. vi har ju som sagt varit på dans i västerås nu ikväll där utvecklingsstörda i västmanland träffas. Faktiskt kul att fått vara med och oj vad jag har fått dansat ikväll, haha ena killen efter den andra. Längesen jag dansade så mycket till sån musik och nykter. men ja, kul var det faktiskt.
Så nu är praktiken slut, haha gud vad jag har tjatar hela tiden om praktiken men nu är den iallafall över. Riktigt tråkigt att säga hejdå till alla och dom har ju varit så snälla och gulliga! Kommer ju saknaatt gå dit lite ibland, men man vet aldrig ifall man kommer tillbaka dit någon gång. Jätteglad att jag fått vara där iallafall. 

Nu ska jag ta och sova strax tänkte jag och ta en skön sovmorgon imorgon (hoppas jag!) men jag lovar, syster ringer säkert och väcker mig för detbrukar hon vara duktig att göra..

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0