2 december

dags för att avsluta kvällen med lite te efter en heldag i uppsala!
Vart som sagt ju en heldags julklapps shopping med mamma och syster. supermys hade vi och världens klatigaste syster har jag också. Hon stog i kassan och skulle betala inne på en leksaksaffär och ba "oj, jag har inge kort med mig, jag har visst inte ens körkortet med mig" hahaha åh vad vi skrattade! Så mamma fick rycka in och betala allt som inhandlades av pernilla idag vilket blev en del. jag och mamma handlade också en del saker men jag är långt ifrån klar med alla julkappar.

jag och mamma fixade även stallet nu på kvällen. jag red inte bara för att det blev så mörkt och så var jaginteså sugen på att ge mig ut i det kalla heller. men massa mys blev det ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0