21 december

sådär då var även den här dagen slut..
som sagt så var jag ju hemma idag så jag har sovit, städat mitt rum kliniskt rent (typ), varit hos min fina häst, druckit glögg hos min kära syster och firat joAnnas äldsta dotter som fyllde 12 år idag!
Har även hunnit med en dusch och nyss kollat på det sista avsnittet av ung & bortskämd. Nu ska jag ta och krypa ner i sängen, jullov imorgon, underbart! Kyrkan på morgonen och sen ska jag och mamma till västerås för en heldag för att köpa de sista julklapparna, så som vi alltid brukar göra någon dag före julafton :)



min älskade finaste underbaraste bästa vän.
det planeras inför framtiden, men planerna kanske också förändras.
har ingen aning om vad jag ska göra, jag är glad som har dig vid min sida än så länge, trots att det jag som bestämt mig och ingen annan. tiden får utgöradet hela helt enkelt. du må bara vara en helt vanlig häst, men din insida säger något helt annat och min kärlek till dig är enorm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0