21 december

3 dagar kvar tills julafton nu, längtar som om jag vore 7år igen haha!
Men jag har ingen julkänsla, trots allt pynt och all snö. konstigt..

igår var det första dagen i skolan igen efter 4veckors praktik. Men jag måsddeså illa hela dagen och kändemig allmänt konstig så mamma fick komma och hämta mig under dagen, sen sov jag till och från hela dagen/kvällen. Så mamma fick fixa stallet, bara jag klev upp ur sängen blev jag illamående. jätte skumt. Är därför hemma idag också fast idag känner mig bra idag. Känns ju även lite ovärt när man inte har några riktiga lektioner så jag tror inte att jag missar allt för mycket. Men till kyrkan ska jag imorgon iallafall, då vi har "avslutning".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0