24 december

GOD JUL alla underbara!

min julafton har varit superbra!
jag har haft underbart sällskap av släkten, god mat och jättefina julklappar!

dagen började iallafall med att vi åt julfrukost hemma hos syster och hade mini julafton med mathias eftersom han skulle jobba nu ikväll och inte kunde vara med. efter det så bar det ut till stallet där jag och mamma hjälptes åt att fixa allt till chippan, att hon skulle ridas fanns inte med i tidsplaneringen så hon fick nöja sig med massor utav äpplen, morötter och knäckebröd.

Så nu har vi varit i västerfärnebo sen i eftermiddags allihopa. mycket trevligt! :)
i julklapp har jag fått;
PENGAR
2 presentkortpå gina
1 presentkort på hm
en hårddisk till datan, så nu kan datan äntligen bli lite snabbare när jag fått bort alla filmer!
en väska
värmeskydd till håret
två mössor
ett par sockor
paul smith parfym
påslakan
underkläder
smink
och sen lite andra småsaker. är verkligen supernöjd! :)

Tusen tack till alla nära och kära!
Ha en fortsatt trevlig jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0