27 december

vilken softis dag denna dagen har varit. kan va skönt ibland!
vaknade faktiskt lite innan elva, rätt länge för att vara jag men skönt vare att få sova ut så jag klagar inte :)
låg och kollade på rädda willy som gick på tv tills efter ett. en så bra film :)
efter de åkte jag ut till stallet och det är väl typ de enda som jag har gjort idag!
Red ut på första hästen med catta, nina och tilda vilket var jättemysigt! sen den andra red jag ut på själv och bara rullade på i galopp runt sjön. hur underbart som helst är det på ridvägarna nu.

jo juste, JoAnna och hennes familj kom över nu ikväll och fikade och så bytta vi lite julklappar. Fick ett presentkort utav dom, så snälla!
Och nu så ska jag fakitiskt gå och göra iordning mig lite för klockan nio ska jag på bio med ida. trevligt de :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0