27 december

både en bra och en hemsk dag!
var till västerås på förmiddagen och shoppade med mamma! Hittade massor lite grejer som två linnen, ett par leggings, fyra tunikor, ett par jeans, ett par vita converse, lösögonfransar och hårgrejer. nu är jag helt slut på pengar igen :( nejdå faktiskt inte. hade ju presentkort för 900 så jag gjorde bara av med en tusenlapp. bra sparat av mig faktiskt av de andra pengarna :)

sen till den hemska delen från dagen!
en häst i vårat stall dog idag, hon fick sitt ben avsparkat. så hemskt!
det blev riktigt jobbigt där ett tag men sånt där kan ju tyvärr hända när man har häst. usch! :(
red iallafall båda hästarna i paddocken idag, gick kalasbra med båda!

har iallafall spenderat kvällen hos karlsson men tjejerna, riktigt mysigt har vi haft det!
nu ska jag kolla klart på änglagård- andra sommaren, kollade aldrig klart på den igår!


Kommentarer
Postat av: Isa

vilken häst ? får man fråga det ?

2010-12-27 @ 09:48:16
URL: http://annaisabellakarlsson.blogg.se/
Postat av: ida

Hittade massor lite grejer.. bra svenska älskling :)

2010-12-27 @ 13:33:35
URL: http://iidak.blogg.se/
Postat av: Carro

Låter som att Sune sköter sig, brabra :)

2010-12-27 @ 14:47:06
Postat av: dannis

ja du kan vara lugn carro, han har varit så snäll :)

2010-12-27 @ 19:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0