28 december

Var ju på bio nu ikväll och kollade på änglamark - tredje gången gillt, den var jättebra!
haha det va lite kul för att ida frågade för ett par dagar sen om vi inte kunde gå och kolla på den och det ville jag, men jag ville kolla på de två första filmerna först (var säkert 7-8år sedan jag såg dom) så det gjorde jag i igår natt och inatt och så såg jag ju som sagt den tredje nu ikväll och de jag skulle komma fram till i det här inlägget var att filmerna är ju riktigt bra, jag gillar dom verkligen. så mysiga på något sätt! men en rekomendation är att man ska se de två första filmerna först :)


Kommentarer
Postat av: ida

änglaGÅRD kvinna, inte änglamark! HAHAHA

2010-12-28 @ 11:13:22
URL: http://iidak.blogg.se/
Postat av: dannis

hahahaha OPS! jag är visst lite snurrig

2010-12-28 @ 18:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0