10 december

Grattis bror på 28års dagen. Älskar dig!

full fart var det här!
massor med förberedelser inför lucia showen imorgon.
Men dagen började med att hovslagaren kom runt nio, skönt med sulor och fyra brodd runt om nu.
Sen åkte jag och nettan iväg och handlade lite inför imorgon, tur att syster min kunde skjutsa oss! Pernilla följde även med hem senoch lagade mat åt oss och till kevin. Så dom har varit här ett tag på dagen. Nu ska jag snart iväg ner på stan och och leta efter rosa hårspary och sen sorf och sen till stallet för att hämta hästen och sen tillbaka till sorf för lite genrep inför imorgon. Så visst finns det saker att göra för min del. härlig fredag, tur att jag får umgås med lite trevliga tjejer iallafall! :)


Kommentarer
Postat av: ida

bra jobbat dannis och vara några veckor i framtiden..28 december!

2010-12-10 @ 21:45:46
URL: http://iidak.blogg.se/
Postat av: Anonym

*

2010-12-14 @ 15:28:12
URL: http://scharff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0