29 december

haha oj, ja. vad säger man?

en rätt så sömnlös natt av flera skäl, och jag har bara sovit 2.5 timme inatt, mellan sju och halv tio på morgonen och jag känner mig därför lite seg just nu och det är väl inget mot vad jag kommer vara ikväll.
sov ju som sagt hos alex inatt med ida och ida. Vi fick sällskap av tre stycken sen också runt ett inatt som det slutade med att dom sov kvar. trevligt! och jag har fått höra nog nu på morgonen he-he! kom hem för ett tag sen och inte gjort så mycket alls nu men ska snart bege mig ut till stallet och rida ut med mickis. längesen nu :)


Kommentarer
Postat av: ida

Dannis du är pinsam!

2010-12-29 @ 14:33:11
URL: http://iidak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0