9 december

sista dagenpå praktiken för den här veckan skönt! börjar 14.30 också, ännu skönare! Känns lite konstigt att bara ha jobbat tre dagar men är schema så, så äre. skönt som sagt.
 Susanna kom igår och så hade vi halvtidsbedömning också utav praktiken, fick jätte mycket beröm av en utav mina handledare som jag faktiskt inte trodde att jag skulle få. Blev ju jätteglad såklart, men samtidigt känner man ju lite mera press nu. haha! Hon sa också att jag absolut skulle passa på ett sånt här jobb, vet inte om jag vill det men kul att höra! :)

Nuska jag gå och göra mig iordning och sen äta frukost, sen ner på stan en snabbis och köpa lite grejer inför våran luciashow på söndag och sen ut till stallet!

hörs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0