10 november

kuligt med snö! eller?
jag hatar snön! det blir blött, jobbigt och ännu jobbigare! men faktiskt så är det rätt mysigt med snö och det lyser ju upp lite ute iallafall :)
fast sen är det bra med snö så att man kan rida istället för att det är fruset i marken. KUL bara att chippan ska skos i slutet av den här månaden och då kommer hon att få styltor hela tiden tills dess, suger! vill ha sulorna på nuuu.

igår var det iallafall snökaos och snöstorm! gick i skolan till halv tre. sen till stallet! red inte, var bara ut och fixade och sen åkte jag, mamma och syster och kevin till uppasala för att fira mormor som fyllde år! Gick bra men det tog lång tid att både komma dit och hem haha!

idag slutade jag halv tolv, as skönt! :)
så jag tog en fika med ida och alex efter, mys det + alexs lilla kusin som va supersöt :D
åkte till sorf sen och red ordentligt i ridhuset, fast det va inte ledigt så länge så jag red bara en stund. skönt iallafall att mamma ville köra så jag slapp rida dit :)
hade även kvällsfodringen i stallet så kom hem vad halv nio och gick in i duschen precis när vi kom hem. Nu har jag värmt mig med massa te och ska krypa ner i sängen nu tänkte jag!
härligt härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0