14 november

toppen helg!
i fredags åkte jag och ida och kollade på hockey . efter de gick och köpte godis och kollade på slutet av idol och hemma hos mig och bara softade. mys :)


igår hade jag först en efterlängtad sovmorgon, åkte sen ut till stallet på förmiddagen så jag kunde rida i ridhuset och rida igenom C, gick bra min pärla skötte sig :)

sen runt fyra kom ida och vi gick och mötte upp lisa som kom ifrån västerås! Vid sju åkte vi till akropolis där vi hade bokat bord och åt supergod mat! trevligt va de :) Gick förbi ica påvägen hem och köpte efterrätt, päronhalvor som man har på after eight på och sen grädde till de, asgott! Vi åkte hem hit och fixade iordning de och hade lite gott att dricka till och bara hade en hel sjuk och bra kväll. Jag har även fått berätta lite för mycke detaljer om vissa saker också i mitt liv från det senaste (från i sommras också haha), hjälp! men snygga är dom iallafall som är iblandade! Lisa sov även hos mig och vi kollade på film, i skuggan av värmen med joel kinnaman! snyggare kille får man leta efter, åh liksom!

Lisa åkte hem idag och jag följde med henne ner till stationen vid elva och sen dess har jag inte gjort någonting alls. Måste äta någonting snart och sen dra mig ut till stallet såsmåningom. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0