16 november

det är inte varje dag som man får spendera sin dag med salas brandmän helt själv, för det de fick ju jag göra idag :D fast det va roligare när man var fick vara där med klassen då vi fick öva och sånt också. Har iallafall fått vara med och inpsekterat reningsverket, så roligt haha! eller? sen fick jag åka med på ett larm också men det va inge allvarligt så det var inte så att jag fick vara med och släcka bränder eller så haha. Pratat om hästar har vi också gjort, nästan alla var ju hästintresserade :o nästan iallafall! och lite annat hann vi också med att göra. Helt ok dag iallafall, snälla killar om inte annat!

Åkte till stallet sen på en gång nästan och slängde in C i transporten och åkte över till sorf och hoppade lite. åh vilken fin häst jag hade idag! Sjukt fin och i dressyren också, älskade!

nu har kvällen bestått av plugg och snart ska jag sova.
Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0