17 september

mitt huvud skulle jag kunna skänka bort nu, fyfan vilken huvudvärk :(

sitter och pluggar kateterisering och sårvård och jobbar matte, prov imorgon och på fredag. Skulle egentligen gjort klar psykologi inlämningen idag men kunde inte så jag får göra det imorgon istället, fast egentligen skulle den varit inne i början utav veckan.. ops!

har varit en kort skoldag för mig idag, hade svenska första lektionen och då softade jag millan och thomas mesta tiden i bibblan och sen hade vi en snabb redovisning, gick bra de! Sen hade vi massage på idrotten, så skönt, älskar sånt! Slutade halv tolv så mamma skjutsade ut mig dit direkt och fixade och skrittade ut en sväng, as kallt va det. brrr

Sen åkte jag och mamma till västerås runt två, hon köpte 3par skor men jag hittade inga alls :( men jag fick en bh, ett par trosor och två mössor istället :) sen övningskörde jag inne i västerås också, första gången ju. hiho va kul de va :D

nu ska jag göra lite te och sätta mig med mamma ch kolla på efterlyst, typ första gången jag ser på de för jag har aldrig vågat förut :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0