19 november

nu är jag ledig ifrån skolan i 4veckor :):):) skönt!
så jag hoppas på att praktiken blir bra, börjar ju på måndag.

Kom hem nyss från skolan, vilken ovärd dag måste jag säga, men väldigt skön :)
Hade sovmorgon för våran första lektion behövde vi inte gå på, sen hade jag matteprov som gick så sjukt himla dåligt. Lunch efter det och sen psykologi och där fick vi bara veta vilket betyg vi hade hitills på året. Sen hade vi omvårdnad sista lektionen och där bjöds vi på fika utav gun! Som sagt en härligt dag!

Nu ska jag skariva klart på min inlämningsuppgift och jag måste skriva den bra, jag vill så gärna ha mvg på deeeeen. Sen kommer underbara snällaste mickis och hämtar mig och då sticker vi till stallet. Fixas och ridas ska det göras och sen har vi även kvällsfodringen.

Så nu måste jag snabba på lite.
friday i'm in love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0