2 november

åhhhhååå, trött tjej här!
har typ inte sovit någonting alls inatt, därför att vi har haft spökövernattning för småbarn på sorf.
Väärldens mest misslyckade övernattning haha, fyfan! vi gick vilse i en stor skog med 32 och lite sånt.. men tack vare en väldigt snäll kille kom vi tillbaka till sorf välbehållna iallafall. Barnen skulle även fått gått en spökrunda i skogen men blev ju inte så bara för allt så det blev en liten runt sorf istället. hade jag varit barn hade jag fan aldrig gått, motorsågar och skit med! kul iallafall haha. tror ingen fattar det jag skriver nu men haha!
sov som sagt inte så mycket inatt heller, dels för att det är inte så jätteskönt att ligga på golvet och sen hade jag två pratglada tjejer på vardera sida om mig. haha söta. :) kom hem runt elva iallafall, har sovit en stund och städa litegrann på mitt rum. ska iväg till åkrahallen nu och köpa mjölk och grädde och göra pannkakor tills mamma kommer hem sen.
Träning ikväll sen! hoppas det går lite bättre än förra veckan, slipper helst några flera fläskläppar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0