20 november

åh vad jag är trött! var ju uppe sju imorse för jag och mickis hade morgonfodring i stallet, nu har vi bara nästa helg och sen har vi ledigt några helger igen. skönt :)
kvällen igår spenderades hemma hos syster. blev en helt okej kväll trots vissa saker!

har även varit på sorf imorse och hoppat. det var en banträning och det var meningen att joanna skulle hoppa en klass och jag en, men det blev att jag hoppade två gånger istället. Hon kändes kanonfin fast i första rundan fick vi två stopp på ett plank på kortsidan, jag red inte och jag gav henne inget avstånd så helt mitt fel. Sen gick hon resten utav banan kanon och därför hoppade jag om och då nollade vi. fin fina häst!
MEN! fyfan, det var en tjej som skulle hoppa efter mig och hennes häst vägrade (på sanna hinder som C), hon ramlade av och hästen gav sig på henne när hon låg ner och gav henne både en spark och trampade på henne så illa att hon tappade båda sina framtänder. Det såg riktigt otäckt ut! stackars tjej..

Men iallafall, nu är det snart dags för lite mat och sen ikväll ska jag träffa ida!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0