22 november

Ja nu är första dagen på praktiken avklarad!
Började halv fyra och slutade nio, fick träffa alla boenden som va 10 st och vissa av dom va jättesöta haha! asroliga och snälla. Praktiserar ju som sagt med utvecklingsstörda. Har väl ett helt okej schema men jobbar typ till nio på kvällen de flesta utav dagarna och så jobbar jag en helg, suger att jag jobbar alla fredag till nio. men så äre. hoppas på 4 bra veckor men jag känner på mig att dom kommer bli seeega. men hellre såhär än med gamlingar!!

dags för mig att sova nu, börjar tolv imorgon men innan dess ska jag har fixat stallet så jag måste upp tidigt ändå. Men jag får se om jag rider imorgon, skulle behövas för hon var en riktigt piggelin idag! kändes som en bomb som skulle explodera vilken sekund som helst. haha!

men godnatt iallafall! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0