24 november

idag fyller världens bästa vän år! 17år till och med, nu är det bara ett år kvaaar tills vi också får springa runt på hottan! Gratts ida! :*
Förressten, jag uppdaterade ju inte i lördags då älskade lisa fyllde år så jag passar på att efterskotts gratta henne också här på bloggen, fast jag grattade ju henne såklart i lördags på andra sätt. Grattis iallafall gumman :*

men försövrigt händer det inte mycket alls i mitt liv just nu. Dagarna består utav atll på förmiddagen och praktik på eftermiddagen. Slutar ju nio varenda vardag och så pendlar det lite med när jag börjar. Jag började två idag och det gör jag imorgon också.
Jag träffar ju knappt någon längre heller haha, för när jag inte jobbar på förmiddagarna så jobbar ju eller går alla andra i skolan. Hade tur som fick träffa mickis en snabbis i stallet iallafall! Nej men överlag så är jag nöjd med praktiken iallafall. segt som sjutton men det är roligt folk och superbra personal, hoppas att det fortsätter så så att tiden går fort!

nog om det.
vill ha helg nu! På fredag ska till att fira ida. och på söndag bär det av till globen för att få se mycket fina hästar och lite shopping på globen horse show. dessevärre har jag också helgsfodring i stallet så jag kommer vara slutkörd. men så äre :)

nu väntar sängen för min del. natti

Kommentarer
Postat av: ida

tack bästa vän <3

2010-11-25 @ 18:06:50
URL: http://iidak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0