25 november

fyfaaaaan vad jag hatar när det är storm och jag måste cykla. kan ju säga att det var just vad jag fick göra idag, cykeln stog ju still på vissa ställen och halt och snöit var det på vägarna. så jag har bestämt att jag aldrig ska cykla mer en vinter och nästa år har ju jag körkort så då är det jag som ska ha bilen jämt! Haha jag vet att jag är lite lat men det är fan inte kul att cykla när det blåser och är storm. visst mamma är ofta snäll och kan skjutsa men ändå, det är inte kul de gånger jag måste cykla, jag vill ha körkort nu!
imorgon kör iallafall syster mig :*

idag har jag varit i ridhuset och ridit, men vi fick tyärr rida dit idag eftersom mamma jobbade. i värsta snöstormen som sagt men det gick bra. Var iallafall skönt att jag kunde rida igenom henne ordentlig och superfin var hon också! Helt ensam i ridhuset var jag också hur skönt som helst!

praktiken gick också bra, haha fick följa med på bingo också och träffade benneborg där! hon hade det säkert lika kul som jag! ne fast jo. eller? haha


Kommentarer
Postat av: ida

men vadå, grym bingokväll ju! hahah söta, du hade ju den skönaste, hon som har en sambo. dör hon är ju så himla skön hah

2010-11-26 @ 16:20:53
URL: http://ibenneborgs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0