27 november

SKÖNT att vara ledig efter en veckas praktik!
tog en skön sovmorgon imorse och sov till elva. Har fixat och gjort lite här hemma och nu är jag klar för att åka och kolla på brors handbollsmatch i idrottshallen.
Efter de blir det stallet för hela kvällen, har både eftermiddag och kvällsfodring så. Så det blir väl en lugn kväll ikväll i guess då jkag även har morgonfodring imorgonbitti och sen kommer vi inte hem förren ett någongång imorgon kväll. ja så äre :)

hade en kanonkväll igår! Firade ju som sagt ida för hon har ju fyllt år. Dock kom jag efter nio för jag jobbade ju så länge. det är så kul att sluta klockan nio på fredagar...! men iallafall så hade jag en bra kväll som sagt :) fick ju träffa tilda också som man inte träffar så ofta! :)



rhodos det va naaaajs, vi borde göra en favorit i repris!

Kommentarer
Postat av: ida

haha ja men trodde du jobbade med honom? han är lite lustig, hahah :D

2010-11-27 @ 17:21:20
URL: http://ibenneborgs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0