29 november

Då var det en ny vecka och även en ny praktik vecka. Den här veckan kommer bli sååå tråkig för jag jobbar helgen och kommer inte kunna göra ett piss varken fredag eller lördag.
Ska snart iväg, börjar två och slutar nio.

Har varit i stallet redan och red ut på mitt hjärta i skogen, piggelin men hon skötte sig fint!

Igår då! Ja då var det globen som gällde för hela slanten. Jag tycker det är lika kul varje år att åka dit, showen var lika bra som alltid, fast lite uttjatad måste jag ju ändå säga att det är men det är bra ändå. Dock har jag och ida andra planer för nästa år!
Shoppade såklart också ju! Blev ett linne och en supersnygg kavaj till mig själv, i hästväg blev det även ett par röda JW ridbyxor och ett par fräcka ridstrumpr och sen ett schabrak till C. Där tog mina pengar slut haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0