4 november

hemkommen från stockholm nu och det har varit två bra dagar. :)
igår gick vi på stan typ hela dagen, och tro det eller ej så handlade jag ingenting! har nog faktiskt aldrig hänt tidigare så jag är nästan lite stolt! :) åt god mat på resutrang och lite sånt gjorde vi också och kvällen spenderades bara hemma :)
Idag åkte vi till tekniska museet bara för att kalle ville det så gärna, as tråkigt och jag har ju varit där förut men vad gör man inte för sin älskade kusin! men det va ändå helt okej och sen åkte vi hem och åt god middag och åkte jag hem så jag var i sala klockan sju :)
Mamma fixade C åt mig både igår och idag men igår red joanna också men idag fick hon vila, var iallafall ute och pussade lite på henne och så stog en asfin blomma i mitt skåp ifrån mickis! hur gulligt som helst, tack igen :*
Har spenderat kvällen nu med F, men han åkte för ett tag sen så nu ska jag faktiskt gå och sova tror jag!

puss godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0