7 november

mår som en påse skit, uuuuääh.
har svinont i halsen, förkyld och ont i huvudet, säkert feber också.
kände igår kväll att det började göra ont i halsen och hade svårt att sova inatt.. åh jag orkar inte vara sjuk nu!

och jag känner inte alls för att åka och rida nu, men det ska jag göra ändå. blir nog bättre när jag bara kommer ut lite. har två viktiga möten jag måste gå på sen (haha va viktigt jag lät) men jag hinner nog bara på ett tyvärr. Sen skulle jag vilja åka till idrottshallen och kolla när syster har handbollsmatch men det hinner jag inte :( känns så dumt för att jag tycker det är kul att titta på, men sen så brukar hon ofta följa med mig på tävlingar och då vill ju jag kolla på henne när hon har match! jaja.

har dessutom ett rum som skulle behöva städas, en garderod som också skulle behöva städas och massa plugg! Har en bok som jag ska läsa ut, haha har inte ens börjat. Har samhällsprov på tisdag och så skulle jag behöva jobba lite matte. åh kuligt värre.

ett riktigt gnälligt inlägg känner jag men jag kan skriva en positiv sak; ensam mamma söker ikväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0