11 oktober

Trött....!
är bara förnamnet vad jag är! och helt slut och jag längtar verkligen tills jag ska krypa ner i sängen om ett tag.. :)
hade sovmorgon imorse, lika skönt som vanligt ju. hade idrott idag också istället för på onsdag bara för att vi skulle simma! simmade 40 längder på rygg, duktigt! slutade halv fyra. och vi blir lediga på onsdag ifrån skolan, underbart!
åkte ut till stallet direkt och fixade åt tre hästar idag, sannes, mickis och min egen. red amber och chippan i paddocken också, gick bra med båda :) bara att C uppfyller sitt namn bättee som kickan numera än chippan haha! kom hem runt åtta iallafall och nu har jag duschat och ätit

puss godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0