13 oktober

Ledig idag!
Underbart skönt och har kommit hem från stan nyss, var och fikade med ida&alex och trevligt va de! :)
Hade dessutom sällskap av dom inatt för då sov dom här, och dom va ju här igårkväll också såklart och även ida var också här då. Hade en liten chillkväll :) Men jag tror att kvällen igår var en av dom sjukaste på länge nästan! jag fick reda på så mycket olika saker som man trodde aldrig skulle sant att jag blev helt chockad, sjukt!

nu ska jag iallafall iväg till stallet snart! Får se om jag bara rider C eller om jag rider båda. Har även kvällsfodringen ikväll.. Sen måste jag pugga lite och såklart kolla på kungarna av tylösand!!
Sen ska jag hämta ut ett täcke som jag skickat efter till chippisen, hoppas att hon kan ha det verkligen, hon är ju som sagt inte den lättaste att hitta innetäcken till..

hörs! puss då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0