15 oktober

HELG!
underbart skönt! och det bästa är nästan att jag har sovmorgon både lördag och söndag, det va ett tag sen :)
håller på att göra mig iordning nu, ska träffa mina fina tjejer ikväll och vi ska laga middag och idol och grejer, en toppenfredag alltså :)

skolan har gått bra idag, en soft dag måste jag säga! började med att när jag kom till skolan så får man vet att första lektionen är inställt, yes! alltid lika skönt med inställd lektion, men fan va surt för då hade man ju fått sova längre imorse!!
sen var vi i metodrummet hela förmiddagen, vi håller ju på att lära oss att ta spruper och sånt nu så vi höll på med det. jag är ju hur sprudrädd som helst (haha lyckat att då gå OP), men jag tycker faktiskt att jag klarar det bra ändå, det går bra att ge dockorna som vi tränar på, sprutor än att ta det själv. Iallafall så var jag mer eller mindre tvungen att ta blodprov idag, ja ida tvingade mig ju :( hah, men det gick faktiskt bra, jag var lagom stolt efteråt även om jag höll på att börja grina innan haha!

nog om de! Åkte ut till stallet direkt efter skolan, skrittade ut på mitt hjärta som var mycket pigg :)
nu ska jag fortsätta göra mig iordning,
trevlig helg!


min och idas fingarar från blodprovet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0