16 oktober

det har varit en asmysig dag idag! :)
soligt och fint väder, man blig glad då iallafall jag!
var ju barnvakt imorse och det gick bra. åkte och hämtade min cykel sen hos alex som blev kvar där igår. och sen på eftermiddagen åkte jag till stallet. Chippan var helt underbar att rida idag, hon var verkligen kalas :) en puss till mitt hjärta! MEN.. vi tappade en sko på vägen, haha helt plötsligt när vi galopperade på travbanan hörde jag nått bakom mig och såg hur skon flög in i skogen haha, och den har varit lite glapp men jag trodde aldrig att den skulle ha åkt av sådär, jag rodde faktiskt den satt hårdare. Men hovis kommer nästa vecka men jag vet inte riktigt när så jag får se hur hon får ridas, hon var inge öm idag, jag kunde trava på som vanligt men det kan ju hända att hon blir det sen. jaja tråkigt bara!

puss



Kommentarer
Postat av: carro

ååh vilken fin bild :)

2010-10-16 @ 22:07:27
Postat av: dannis

åh tack :)

2010-10-16 @ 23:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0