19 oktober

hej tråkiga tisdag!
gissa vad jag gör? pluggar? yes! är så trött på att göra de, huuh.
de jag pluggar på nu är om injektioner och venprovtagning, sprutor alltså.

dagen började iallafall med sovmorgon, skönt de! men det har regna i princip hela dagen, dryygt!
men skolan gick väl rätt fort ändå, hade tre lektioner varav prov på en av dom och jag hoppas att det gick bra!
fick skynda mig från skolan till stallet för hovis skulle komma och sko chippan, så nu har hon nya skor igen, skönt! fast hon fick vila idag, vilket hon fick göra igår också men det gjorde inte så mycket, hon var värd det min pärla!
skänker även en liten tanke åt Anna (våran ställägare) som tog bort sin gamla tävlingshäst idag som hon haft i 17år. det är nackdelen med djur :(

men iallafall, nu ska jag fortsätta plugga litegrann och sen kolla på tv resten utav kvällen! 
puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0