21 oktober

jag får ångest eller något liknade för att det är å kallt ute :(:(
och det fulaste som finns är ju när näsan, kinderna och öronen blir sådär jätteröda haha

har iallafall haft en soft dag! började 8.15 och slutade 11.10 :) hade två inställda lektioner och dom flyttade om en bara för att vi skulle slippa ha ett långt hål på flera timmar för en halvtimmes lektion. skönt, sånt klagar jag verkligen inte på! :)
åkte ner på stan med ida ida och alex och åt lunch/fika. mys va de :)

åker till stallet senare ikväll, ska nämligen rida lektion på sorf idag, fast med Chippan såklart. och det var år och dar sen jag gjorde de, lite kul faktiskt :) Det är för JoAnna som jag ska rida istället för, hon kunde inte och hade ingen möljighet att rida igen för hon hade så många att ta igen sen tidigare eller va det va, så jag tänkte det kunde vara en kul grej. Vi skulle hoppa, så det blir väl inte så avancerat kan jag tro..!

men nu ska jag gå och göra lite te och sen fortsätta ligga under mitt varma täcke ett tag till och lyssna på bra musik! :)


Kommentarer
Postat av: amanda

sv: tack, jag är jättenöjd med honom :)

2010-10-21 @ 14:37:45
URL: http://amandanordstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0