25 oktober

LEDIG IDAG
studiedag idag, supernice! en långhelg är aldrig fel :)
fick en liten sovmorgon till att börja med iallafall, syster ringde och väckte mig 09.15 men jag blev inte förvånad för det är inte första gången direkt.. haha
Så hon och kevin kom hit imorse och åt frukost här.
Har gjort mig iordning nu och ska snart ner på stan och möta ida&ida för en fika.
Men jag har VÄRLDENS munsår på överläppen, det är hur stort som helst. ser ut som att jag blivit slagen eller något liknande. åååh det är så äckligt! jag får typ aldrig munsår, har fått det någon gång tidigare men aldrig så här stort :( vill inte till skolan imorgon om jag ser ut såhär! :o
ser inte klok ut iallafall..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0