27 oktober

ååååhhh va fint med en STOR FET FLÄSKLÄPP
och jag skämtar inte, den är stor och så är det sår så jag är typ blodig också. det är precis lika äckligt som det låter!
Fick det på träningen igår när min kära häst inte ville hoppa, hon är guld i såna lägen. eller?
men hela träningen var katastrof för min del, har nog faktiskt aldrig gått så dåligt och jag red som en påse skit. fast hon va iallafall jättefin när vi red fram och när vi hoppade fram. ja så kan det gå, bara att ta nya tag!

har iallafall fått vara hemma från skolan idag, men mamma är inte så glad på mig haha, men vadå jag ser ju inte riktig ut. ska och klippa mig sen vid två, kul att gå ut :(((


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0