3 oktober

helgen är slut och det ger mig ångest över att det är måndag imorgon och en ny skolvecka. yes!
men helgen har varit bra! hade sällskap av ida&ida här hemma på fredagskvällen och vi hade lite fredagsmys. :)
uppe med tuppen på lördagsmorgonen och hade morgonfodring i stallet med mickis, skönt att våra helger är klara nu för ett par veckor frammåt :) på kvällen blev det fest! trevligt de med bra folk :)

ida sov här inatt och vi vaknade runt halv ett, tror aldrig jag sovit så länge :o idag har jag bara tagit de lugnt, hade en mysig eftermiddag i stallet men jag red inte utan hon fick vila idag :) skulle ha åkt och kollat på brors handbolls match men jag struntade i det och stannade hemma hemma istället och kollade på ensam mamma söker, älskar programmet och tillsammans med lite te kan det inte bli bätte på en söndagskväll :)

film nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0