31 oktober

Har inte blivit mycket till uppdatering nu i helgen, så jag berättar lite nu i efterhand om den istället.
Fredag; skolan var seg, och vi slutade halv tre. åkte till stallet direkt efter och red ut på C, som världens bitch och vi kom inte överrens för fem öre! haha mitt lilla hjärta
Blev en myskväll med ida och vi kollade självklart på idol. åh vad jag är kär i killarna där! eller i daniel, olle, jay och andreas, mmm vilka killar alla fyra! synd bara att daniel åkte ut.... haha!

Lördag; åkte med mamma till västerås tidigt på dagen. vi skulle kolla på lite skor men ingen av oss hittade några, eller jag kollade främst på några vinteskor att rida med det hittade jag inte heller. Och inte något annat köp blev det heller, förutom stor handling på ica. Vi fick snabba oss hem och så fixade vi stallet. jag longerade C. hon jobbade på så fint så! :) Hade middag med några girls på kvällen, det blev lyckat de! :D

Söndag; blev en riktig slappis dag, skönt! åkte ut till stallet under dagen och red ut och galoppjobbade C på travbanan, ashärligt och bara rulla på i galopp i fint väder. me like! Har inte gjort ett dugg som sagt mer. Kollat en massa på tv och såklart på ensam mamma söker, bästa programmet nånsin haha! åh så mysigt :)

Nu ska jag nog lägga mig i sängen och kolla på dirty dancing! har kollat på den flera gånger under helgen haha! men kan inte få nog av den!
a men puss då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0