5 oktober

gissa va jag gör?
- plugggggar!
-ovanligt?
-nej!

har prov på akutsjukvård/räddningstjänt på torsdag, läxförhör i svenska imorgon och frågot i social omsorg tills imorgon ellerpå torsdag, vet inte riktigt. åh orkar inte.

min dag har inte alls varit någon speciell!
hade sovmorgon till 10.10, vilket var skönt! slutade sen vid halv två också för sista lektionen var inställd :)
åkte ner med mamma på stan sen efter hon slutat jobba och jag passade på att beställa klipp och färgningstid hos josse! tyvärr i slutet av den här månaden men det är bara för att håret ska få vila lite till ifrån allt som sliter (förutom plattisen då!!!) så jag få stå ut med att se förjävlig ut i håret ett tag till! :(

fixade stallet sen nu ikväll, har precis rida klart innan det blev kolsvart ute! skönt, men snart har man inget val längre än att rida i mörker..

jaja, godnatt iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0