6 oktober

full fart!
kom hem från skolan för en timme sen ungefär och har inte gjort någoting sen dess, ätit lite och suttit här bara. dricker te såklart ♥ haha

ska snart åka till stallet och fixa allt till C&C sen träna! år, månader, dagar sen ju! nej inte riktigt men det har inte blivit någon regelbunden träning bara lite då och då tyvärr. men snart så, så jag nöjer mig med då och då så länge nu :) så fort jag styr på ett hinder så tänder det till i chippans huvud så jag antar att hon har lika mycket "hoppabstinens" som jag :)

kommer kommahemi skapligt tid idag så då har jag massa plugg och sen är det ju kungarna av tylösand, woho!
men nu ska jag kila ut i det tråkiga vädret, puss!



Kommentarer
Postat av: Mickis

Hej ängel! Tack för all hjälp du är ju för snäll! Och du.. riktigt vacker bild! :) <3

2010-10-06 @ 20:47:10
URL: http://gaetani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0