7 oktober

min stackars misse har fått ont i tassen och hoppar på tre ben, älskade vän :(
mamma ska ringa vet. imorgon och höra hur vi ska jag göra om vi får åka in och kolla benet eller vad dom tror. lilla pluttan :( och det är ju så jobbigt, för när katter har ont eller är skadade drar dom sig undan och det gjorde hon ju sist också när hon hade gjort ialla svansen, och man märker nu att hon är mer försiktig och rädd. blev glad att hon sov i min säng som vanligt idag iallafall! :)

har varit en soft dag i skolan idag och ett plus i kanten eftersom vi fick sluta 40minuter tidigare!
Fick skjuss av syster till stallet och fixade med C men red inte utan hon fick vila och så fixade jag elly åt carina också. Sen åkte jag och mamma på en mysig sväng till västerås en snabbis. köpte en vinterjacka som jag kikade på förra gången vi var där så nu köpte jag en så har jag det gjort! sen lämnade jag in ett täcke på hööks som hade gått sönder på ett ställe där det inte borde så jag fick pengarna tillbaka :D så nu har jag beställt ett annat täcke på internet i stället och hoppas på att det ska vara bättre! :)

nu ska jag strax gå och sova, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0