8 oktober

Fredagfredagfredag :)
väntar på att mamma ska komma hem snart så vi kan äta lite god sallad så att jag senare kan åka och träffa mina kära tjejer! idol och massa gott och massa mys blir toppen de :)

idag har det varit en väldigt härlig dag i skolan måste jag säga. Första lektionen så kollade vi på film i aulan, bara våran klass och vi kollade på rasmus på luffen. så söt film! sen hade vi matte som var lite mindre kul och psykologi en stund sen skulle några av oss gå iväg för att bli sminkade.
Och då menar jag inte fint sminkade utan med blod och grejer! fem av oss ifrån klassen skulle få vara med i en övning för brandmännen, vi skulle vara skademarkörer i en bilkrock uppe vid deras övningsfält. Ida, ida och jag fick vara i en bil och två andra i den andra bilden och vi blev utbärda på nackkrage och på spinboard och grejer och så fick de andra i klassen så och titta på och se hur räddningstjänsten räddade oss osv. det var alltså för deras skull vi gjorde det och det va kul och aspirrigt :D haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0