11 september

jag är så sjukt trött, kan det kanske vara för att, sju imorse var jag på sorf och morgonfodra hästarna tillsammans med resten av ustjejerna?! det gick bra iallafall men jag va sååå trött hela tiden. kul att träffa dom igen! :)

har under dagen varit i stallet också, red dressyr i paddocken. gjorde en jättebra övning för att träna lite lydnad men hon fick ändå lite lösgörande arbete, hon slappnade av skitbra i vänster men i höger var det lite trögare. men nöjd blev jag med henne iallafall! namnet "kickan" höll hon iallafall, buse :)

nu har jag ätit lite thai (som jag älskar!!!) och håller på att göra mig lite iordning för senare ska jag, mickis och dan till västerås och kolla bio :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0