14 september

snodde listan ifrån världens bästa

Bästa veckodagen: lördag
Humör: sprall
Favoritgodis: choklaaad
Är det nåt du absolut inte äter: fisk!
Kläder just nu: tights och en stor tröja
Musik just nu: taio cruz - dynamite
Favoritsaft: farmors egen
Dagens längtan: shoppa, jag är så sugen
Hur många kuddar sover du med: tre
Spelar du nåt instrument: nej
Dagens frisyr: uppsatt i en "knut"
Kommer du ihåg din första kärlek: sånt glömmer man aldrig
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: ja faktiskt
Ser du på kärleken som ett misstag: nej?
Bio eller promenad: beror på vädret och sällskapet :)
Dagens borde: sova tidigt
Dagens fundering: ska jag eller inte?
Det här är jag bra på: fråga någon annan
Chips eller godis? godis ju
Skriver du dagbok? nej bloggar ju
Har du tatuerat eller piercat dig? räknas öronen? men vill ha i naveln!!
Hur många syskon har du? två ♥
Är du rädd för blod? ja lite
Röker du? nepp
Snusar du? nej
Använder du knark? everyday!
Kaffe eller te? te!!
London eller Paris: london skulle jag tro :)
Favoritfärg: rosa :D
Född: 18 maj
Nationalitet: sveeensk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0