15 september

onsdag! bara två dagar till och sen helg :)
dricker te just nu och kollar på tv medans jag bloggar också. ska alldelses strax föna håret och sen lägga mig och kolla på kungarna av tylesand, sjukt program men fan va jag garva förra veckan haha!

idag har jag inte varit i skolan, våran klass hade blivit bjudna till märardalens högskola i västerås så fick gå på två föreläsningar. segt tycker jag att det var och jag får beslutsångest vad jag vill göra sen efter gynmasiet....!
haha kul var det också när bussen blev stoppad av polisen, inte varje dag!

åkte ner på stan med alex när vi kom hem från västerås, vi gick och åt thai ♥ träffade ida sen också så vi gick runt och kikade lite på stan. jag hittade inte en enda sak att ha på mig imorgon till skolfotot, surt!

åkte till stallet efter det, var meningen att jag skulle tränat idag men det blev flyttad till fredag istället så jag red i paddocken lite och red lite markarbete. hon vart fin fin faktiskt! :)

skolfoto imorgon alltså, jag har jämt ångest inför det.
har inga fina kläder att ha på mig, mitt hår är helt cp och skulle behövas färgas och allt är bara allmänt jååååbbigt. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0