17 september

gaaaalet arg jag va för ett tag sen!
för jag orkade inte rida idag så jag tänka ta en prommis med chippan. precis när jag kommer ut från stallet och börjar gå så börjar det regna, men jag tänkte att det kanske slutar så jag gick en bit till men då började det verkligen spö regna. Vi kom till bron, som är en bit ifrån stallet sen gav jag upp och då va jag dränkt från topp till tå. jag var så jävla arg så jag hade typ kunnat lagt mig i ett dike och grinat! haha
gick iallafall hem och chippan fick vara inne resten av dagen med massor med mat och jag åkte hem, och jag bara längtar tills jag får mitt jävla körkort! sanne var super gullig och erbjöd sig flera gånger att hon kunde skjutsa hem mig men jag var så sur så jag skulle fan cykla hem hade jag bestämt så drog igång ipdoen och åkte hem, arg fortfarande. dom som mötte mig måste fått sig ett gott skratt iallafall. men jag såg en kat på vägen som var typ lika blöt som jag, då blev jag iallafall glad igen för jag skrattade så mycket åt den!

nu har jag iallafall druckit lite te och är på bättre humör nu :)
ska göra mig iordning nu och senare blir det bio med massor av tjejer, trevligt! :)
älskar att gå på bio :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0