18 september

dagens konstaterade; jag hatar regn!!
dagens andra konstaterande; jag mår dåligt :( och nej jag är faktiskt inte bakis, utan jag är sjuk :(
har ont i halsen och förkyld. usch! så te och halstabletter är mina droger just nu!

är hos pappa justnu, fast vi är hos faster/farmor/farfar då, orkade inte åka till sthlm. Så jag ska strax ta mig ett bad och det ska bli så skönt! Sen ska vi ha mysmiddag allihopa och äta plankstek. hemmakväll blir det alltså för min del, jag som varit taggad för fest eller nått liknande. ja, det får vi spara tills nästa helg! :D

har även hoppat på sorf idag för joanna, kanske inte var så jättesmart egentligen men jag ville verkligen! gick bra faktiskt, även om vi bara tränade på linjer, det va ju ett tag sen vi hoppade men jag är nöjd med min pärla!

badet nuuuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0