23 september

jag är tröttis nu så jag ska gå och ta bort sminket och de och sen krypa ner i sängen.

blev en del saker idag i västerås, hittade ett par ridbyxor som va så sjukt sköna och snygga! sen två täcken till chippan, ett nytt pannband till henne och sen tre par ridhandskar oxh typ ridstrumpor, sen på ikea blev det lite annat smått och gott men det blev saker till stallet där också, till skåpet och de så allt blev bara i hästväg haha.. men jag gillart ändå :)
hittade en vinterjacka också, men jag valde att inte köpa den idag utan vänta lite, hade en supermysig kväll med mamma iallafall :)

nu har jag kollat på idol och pluggat för jag har två prov imorgon :( så nu ska jag gå och sova!
natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0